piątek, 28 lutego 2020

"Zabawa haftem" - prezentacja Waszych prac

Moi drodzy! Bardzo jestem szczęśliwa, że moje wyzwanie cieszy się zainteresowaniem. Dziękuję tym osobom, które wzięły udział w zabawie i wszystkim obserwującym bloga :) Jestem zauroczona Waszymi pracami! Jesteście mega kreatywne i każda praca wzbudza ochy i achy! W tym poście umieszczam Wasze cudne propozycje.

Czarna Dama - Misiaczki:





Zaczarowany papier - Sówki na piku:




Hafty Tiny - Metalowa zakładka:




The Primitive Moon- Dwa w jednym, poduszka z inicjałem, kartka z różą:



Bawełniane niteczki- Zielone łodyżki:



Lawudaj -Kartka z bocianem:


Carpediem - Zwierzaczek z różą:





Takie oto piękności!

Gdyby ktoś jeszcze miał ochotę zgłosić swoją pracę do zabawy to czekam. Mam nadzieję, że nie będziecie mi miały za złe, że troszkę nagnę reguły zabawy i przedłużę ją do 4 marca do północy.  Natomiast 5 marca podam Wam wyniki, żeby zdążyć przed Dniem Kobiet i Wam podziękować :) Przypominam, że praca może być wykonana dowolnym rodzajem haftu i może być mała, a nawet malusia :) Wybaczcie, jeśli coś pisałam niezrozumiale, następnym razem będę miała więcej doświadczenia w prowadzeniu wyzwań hafciarskich. Mam nadzieję! Dziękuję Wam za piękne dzieła i za komentarze w postach! Milutkiego wieczoru życzę :)


5 komentarzy:

  1. Jakie piekne hafty dziewczyny zrobiły, wszystkie są śliczne. Ale ta zakładka Tiny mnie zauroczyła najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,ze tak mało osób wzięło udział w zabawie.Ale dziekuje za nia.😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zwierzątka i śliczna tancereczka oraz przeurocze różyczki...Jest czym się zachwycać:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, z każdą kolejną zabawą będzie lepiej i więcej prac:) Już tu widzę dwie nowe prace, a przedłużyłaś zabawę o kilka dni:) Śliczne obrazki dziewczyny stworzyły, a już te 8 misiaczków na jedną zabawę to naprawdę mega! No i podusia też tak szybko uszyta, podziwiam, bo ja najczęściej wyhaftuję obrazek i później leży bo nie mam czasu na wykończenie:) Karteczki super i każda z prac zachwyca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, a ja się bardzo cieszę, że są piękne zgłoszenia i dla mnie to jest AŻ 7 cudnych prac! Naprawdę rośnie mi serce z Waszego zaangażowania :) Już jutro będzie rozstrzygnięcie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń