niedziela, 22 listopada 2020

Wielkanoc przez cały rok - kolejna kaczucha

 Hejka Kochani! Jak się macie? Pewnie teraz dużo fajnych rzeczy tworzycie w te długie wieczory :) Jakoś tak dziwnie w listopadzie prezentować wielkanocne prace, a w grudniu to już w ogóle będzie nietypowe :) Ja już w głowie mam bombki i stroiki bożonarodzeniowe! Dlatego dziś pokażę Wam prostą kartkę wielkanocną z kaczuszką (mam jakiś sentyment do kaczek, w dzieciństwie lubiłam je nosić, przytulać i karmić). Kartkę zrobiłam już dawno, a zdjęcia są z kwiecistego wrześniowego tarasu :) 



I banerek do zabawy:

Zabawa u Gosi


Trzymajcie się ciepło w zdrowiu! A ja od siebie dziękuję, że mnie odwiedzacie i motywujecie. Bardzo mi miło :) Zmykam, bo wenę mam dziś niesamowitą! 




8 komentarzy:

  1. Ale fajne ta kaczuszka, super jest, to wykrojnikowa?? Bardzo fajna kartka powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, takie kaczuszki dostałam od Lidzi i dzięki niej uczę się robić kartki :) Niestety nie posiadam żadnych wykrojników. Dopiero zaczynam przygodę z kartkami oraz scrapbookingiem :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Bardzo chętnie odwiedzam Twój blog. Zawsze coś ciekawego i twórczego można zobaczyć. Szkoda niestety, ze tak rzadko :PP Scrspbooking? Hmmm brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.... mamy teraz grudzień. Czekamy na Boże Narodzenie:) / Co do kartek - widać, że włożyłaś w nie dużo serca. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta wielkanocna kartka :) bardzo starannie i dokładnie wykonana :) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę w wolnym czasie wziąć się za tworzenie świątecznych bombek i dekoracji.. w koncu czas goni :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu masz dar do takich ,,drobiazgów,, z kilku elementów potrafisz wykonać przepiękną karteczkę, ciągle Cię w tej materii podpatruje i może sama załamie :) Pozdrawiam gorąco i porywam karteczkę do galerii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu bardzo proszę o mailowy kontakt:)

    OdpowiedzUsuń