środa, 20 stycznia 2021

Podsumowanie Roku 2020

 Wiele osób robi w styczniu podsumowanie różnych zabaw i swoich osiągnięć. Spróbuję też zrobić swoje podsumowanie, choć nigdy tego nie robiłam. Oto moje prace roku 2020:







Biorę udział w zabawie całorocznej "Wielkanoc przez cały rok":


















Spróbowałam też swoich sił w malarstwie:
 


I po drodze jeszcze pojawiły się jakieś mniejsze projekty:










Teraz dopiero widzę efekty oraz to, że haftu nie było zbyt wiele w tym minionym roku. Ale dla mnie ważne jest spróbowanie swoich sił w malowaniu obrazów i w nauce kartek. I to są moje osiągnięcia roku :) A w Nowym Roku życzę sobie i Wam dużo inspiracji i więcej czasu dla siebie! 

Jest mi ogromnie miło, że pamiętacie o mnie i czasem popatrzycie co u mnie słychać :)  Bardzo dziękuję Małgosi za życzenia, kartkę świąteczną i anioły!



Dziękuję również Karolinie za kartkę z cudnym misiem - Mikołajkiem oraz życzenia!



A także dziękuję Lidzi za mnóstwo czasopism rękodzielniczych oraz prezenty, w tym osobistego pomarańczowego anioła! :) 






Dziękuję! I wszystkim życzę wspaniałego roku :) Asia

6 komentarzy:

  1. Świetna robota. To musiał być pracowity rok. Aby ten przyniósł jeszcze więcej ciekawy prac 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie. Ile różnorodnych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te Twoje prace, różnorodne i wspaniale wykonane:-)
    Taki cudny Aniołek i u mnie któregoś dnia powstanie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To był pracowity rok, jako hafciarka zachwyciłam się serwetą z tulipanami- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie podsumowania, jeszcze nie robiłam swojego ale chyba jest na to trochę czasu. Dużo udało Ci się zrobić, a przy małym dziecku wiadomo jak to wygląda, dlatego i tak Cię podziwiam :)
    Jeszcze raz dziękuję za cudowną karteczkę, na pewno się nią pochwalę bo jest wyjątkowa, cały czas zdobi moją komodę. Bardzo się też cieszę,że bierzesz udział w mojej zabawie, chociaż to nie jest łatwe dla Ciebie. Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za wpis z sugestiami dotyczącymi upominku wielkanocnego :) uściski dla Małej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow .... bardzo urodzajny ten miniony rok był dla Ciebie. Tyle cudowności, wspaniałości powstało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń