poniedziałek, 25 stycznia 2021

Samotny Słonecznik

 Witajcie moi drodzy!

Próbuję swoich sił w malarstwie, na razie na małych ramach, coby poćwiczyć :) Chciałam zobaczyć czy coś mi wyjdzie takiego mojego i wyszedł mi promienisty słonecznik, choć taki troszkę samotny. Obrazek jest malowany farbami akrylowymi, które to mają jak dla mnie jeden malutki minus - jak już namalujesz to za chwilę zaschnie i nie ma mowy o jakichś większych poprawkach. Także wymagają dużej wprawy, której jeszcze mi brak. Ale to trening czyni mistrza :) 




Trzymajcie się zdrowo tej pięknej, bajecznej zimy! 


4 komentarze:

  1. Podziwiam Cię, zawsze chciałam malować ale jakoś nie po drodze mi z farbami, zostałam przy hafcie, który trochę rekompensuje mi to marzenie, ale tęsknota zostaje. jak dla mnie to słonecznik doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twój talent, a słonecznikiem jestem zachwycona! Piękny obrazek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, niesamowita praca, jakie tło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek extra, choć ja bym mu dała bardziej pastelowe tło , ten chabrowy bardzo kontrastowy wyszedł. Ale rękę do malowania to Ty masz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń