niedziela, 28 lutego 2021

Wielkanoc przez cały rok - jajo decoupage i ozdoba

 Hejka Kochani!

Czas na przedostatnie prace na zabawę wielkanocną u Małgosi. Ozdoby miałam już zrobione od tygodnia, ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby im zrobić zdjęcia, a to ponury ciemny dzień, a to zapomniałam i tak dzisiaj jestem na ostatnią chwilę :) W tym miesiącu zrobiłam dwie ozdoby: dekorację na ścianę z serca oraz jajo decoupage. Białe wiklinowe serce pozostało mi z wesela, więc postanowiłam je trochę ozdobić tulipanami i kwiatami wiśni :) 


A tak wyglądało przed:



A tutaj jajo decoupage klasyczny i ręcznie malowane wzorki konturówką, choć słabo widoczne na zdjęciach:




Pozdrawiam Was ciepło!





2 komentarze:

  1. Piękne obie ozdoby ale jajo jest Asiu tej best:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ozdobiłaś to serduszko Joasiu, no i to jajko wygląda fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń