sobota, 1 stycznia 2022

Choinka 2021 #12 Gwiazdka oraz podziękowania!

 Kochani!

Nie wiem jak to się stało, ale zdałam sobie sprawę, że wypadłam z zabawy u Kasi... Grudzień był szalony, skupiłam się na świętach, a hafty musiały poczekać. A plany miałam piękne, grudniowy haft miał być okazały i wymarzony świąteczny. To nic, skończę go na spokojnie jeszcze tej zimy :)  Na zabawę zrobiłam tylko małą gwiazdkę na kartkę. Choć wypadłam z zabawy to chociaż pokaże co udało mi się stworzyć:


W tle cudne ręcznie robione kartki jakie dostałam, dziękuję pięknie!




A tutaj obraz, jaki chciałam skończyć w grudniu, ale nie zdążyłam:



A teraz wytłumaczę się co pochłonęło resztki mojego czasu :) Bardzo długo myślałam, jak mogłabym jeszcze wykorzystać moje zainteresowanie do różnych robótek ręcznych, ale tak bardziej użytkowo... I tak przy mojej córeczce Madzi wpadłam na pomysł robienia kokard do włosów. Robię je już od kilku miesięcy i coraz bardziej mnie to cieszy! Jeśli macie instagrama i chęci podpatrywania moich poczynań to zapraszam cieplutko na profil  bajeczne kokardy :)







A Tobie Kasiu bardzo dziękuję za tę zabawę, bo dzięki niej zrobiłam kilka fajnych rękodzielniczych cudów :) Wszystkim życzę również Szczęśliwego Nowego Roku, bogatego w ciekawe pomysły! 




7 komentarzy:

  1. Z tego co wiem to Kasia nie robiła jeszcze podsumowania grudnia i spokojnie możesz do niej na maila wysłałaś swoją gwiazdkę. Ten obrazek z gilami zapowiada się cudownie i mam nadzieję że niedługo go skończysz. Niestety na Instagrama nie wchodzę, choć jakiś profil tam mam, ale twoje kokardy są piękne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Właśnie spisałam siebie na straty a tu Kasia jest wielkoduszna dla spóźnialskich na szczęście:)

      Usuń
  2. Droga Joasiu :)
    Oczywiście,że Twoja praca wyląduje w podsumowaniu grudniowym, zawsze
    czekam na opóźnione prace do publikacji galerii, tak jak wspomniała Ania:)
    Bardzo Ci dziękuję za Twój udział w zabawie i za wszystkie piękne prace,
    które stworzyłaś :* Serdecznie zapraszam również do nowej, jubileuszowej
    edycji Choinki @022 :)
    Kokardki śliczne, na pewno odszukam profil na Instagramie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak zawsze. Czy z nowym rokiem będzie jakieś zastępstwo "zabawy u Kasi"? Wszystkie zeszłoroczne hafty (i nie tylko) były bardzo ładne więc kontynuacja w jakieś formie była by ekstra.
    Kokardy bardzo ładne, na żywo robią jeszcze większe wow. Widać fach w ręku :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiś, dzięki! Właśnie dostałam zaproszenie na kolejną edycję zabawy Choinka 2022. Choć nie wiem jak będzie, moja doba skróciła się niesamowicie przez moje kokardy no i wymagającą dwulatkę:) :)

      Usuń
  4. Jakie urocze kokardy :D Na żywo muszą robić ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń