niedziela, 8 marca 2020

Wieszaczek "Romantyczne Róże" na Dzień Kobiet

Tak sobie ćwiczę ostatnio przyklejanie papierów Asket i coraz lepiej to wychodzi. Zdecydowanie wolę teraz papier i decoupage klasyczny :) Taki wieszaczek sobie "zmalowałam", teraz muszę znaleźć gdzieś na niego miejsce.









Przesyłam Wam te romantyczne róże wirtualnie! A także składam życzenia z okazji Dnia Kobiet:

"Aby wszystkie fajne dni w żółwim tempie upływały,
by co dzień uśmiechał się do Was świat cały,
by nigdy nie było porannej pobudki
i wiał wiatr co rozwiewa smutki." 

Trzymajcie się ciepło, buziaki!
Asia

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak jakoś w trakcie tworzenia przychodzą mi pomysły i czasem wyjdzie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne te róże i wieszak teraz inny niz wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie myślę, że to zasługa tych papierów Asket, ma piękne wzory.

      Usuń
  3. Śliczny, bardzo kobiecy i romantyczny.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A u Ciebie widziałam podobne róże na blogu :)

      Usuń
    2. Ale ja nie potrafię robić decupage a Tobie wychodzi to świetnie😊
      Chciałam przy okazji podziękować za reklamę zabawy wielkanocnej 😘

      Usuń
  4. Piękny wieszaczek Joasiu i zdecydowanie ma to coś!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się na nim komponują te różyczki ;)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma swój urok:) taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ! Przybywam tu, by się przywitać i zobaczyć , co tworzysz. Wieszak udał Ci się piękny ! Ciekawa jestem gdzie zawiśnie: w kuchni czy w łazience, a może w sypialni ?
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi na te odwiedziny: ) Wieszak przymierzalam w kuchni na filiżanki. Ale teraz myślę że może go gdzieś powiesze na ubrania. Jeszcze szuka swego miejsca :)

      Usuń
  8. O tak decoupage klasyczny to to co lubię najbardziej a ja są jeszcze na ni róże to już przepadłam :-)
    Przepiękne praca, warto powiesić gdzieś w widocznym miejscu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń