wtorek, 23 czerwca 2020

Wielkanoc 2020-2021, Zajączek wielkanocny z lawendą

Czas na trzecią odsłonę w zabawie „Wielkanoc przez cały rok” na blogu The Primitive Moon. Pewnego razu Gosia udostępniła bardzo prosty wzór na zajączka. Jest tak sympatyczny i szybki, że można go wykorzystać na wiele sposobów i w wielu pracach. Akurat chciałam sobie zrobić woreczek z lawendą na lepszy sen i ten oto zając go ozdobił:




Mam nadzieję, że Gosia zaliczy mi tę pracę w zabawie, bo motyw wielkanocny jest, a że kolory lawendowe? Hmm tradycja jest piękna, jednak nie wszystko musi być żółte i zielone




Woreczek jest bardzo prosty, chyba lubię proste rzeczy, a najważniejsze, że pachnący!To jest wzór, który udostępniła Gosia na swoim blogu The Primitive Moon:


I banerek do zabawy:



Pozdrawiam Was ciepło w ten deszczowy dzień!


11 komentarzy:

  1. Ale śliczny woreczek zrobiłaś Asiu. W fiolecie tez super zajączek wygląda. Ja najbardziej podziwiam to wykończenie całości, ta koroneczkę i wstążeczki, pieknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś pracowałam chwilkę w kwiaciarni i do dziś mam słabość do kokardek :) Mogę je robić hurtowo :)

      Usuń
  2. No woreczek bardzo pomysłowy, w życiu bym nie pomyślała, że tak mozesz wykorzystać wzór! Zresztą bardzo się cieszę, że się przydał :). Wiesz, że ja do tej pory nie zrobiłam takiego dla siebie, zawsze gdzieś, dla kogoś, ale czas to zmieścić.
    Jeszcze raz gratuluję pomysłu, ja lawendowe wyszywalam z motywem lawendy do głowy mi nie przyszło, że może być inaczej:)
    Dziękuję jeszcze raz za odwiedziny u mnie...to wielka radość wiedzieć ile nas łączy. 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło: ) a mnie się wydawał taki prosty ten mój pomysł. Gosiu to musisz zrobić też dla siebie taki pachnący :)

      Usuń
    2. Koniecznie! Nie no tylko skończą sie te wszystkie śluby i komunie, w tym roku za duzo wzięłam na siebie 😊

      Usuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się ten zajączek na woreczku :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny woreczek i wzorek taki sympatyczny. Super wyszło!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, wzorek jest bardzo wdzięczny i szybki :)

      Usuń
  5. Wspaniały woreczek :)
    Bardzo pomysłowy i pięknie wykonany aż miło popatrzeć !
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń