wtorek, 21 lipca 2020

"Red flowers" - Leonid Afremov, moja próba

Muszę przyznać, że jestem wielką miłośniczką malarstwa Leonida Afremova. Zawsze mnie zachwycają jego niesamowicie barwne obrazy. Uwielbiam to, że używa wszystkich wręcz kolorów w swoich obrazach. Dlatego spróbowałam namalować jego czerwone kwiaty. Choć Afremov znany jest z tego, że swoje obrazy maluje szpatułką! Niestety nie mam w tym wprawy, więc na razie porwałam się na pędzel :) Myślę, że nawet hafciarki znają niektóre jego obrazy, bo są przerabiane na krzyżyki. Zazwyczaj są to nastrojowe widoki na park z latarniami i ławkami :) A tutaj moja próba pracy odtwórczej:



A tutaj porównanie z oryginałem obrazu:


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnimi postami, które bardzo mnie motywują! Myślę, że już czas, żeby namalować coś ze swojej wizji :) To tak w ramach przerwy od krzyżyków :) Miłego tygodnia!




15 komentarzy:

  1. Jak Ty Asiu pięknie malujesz, Twój obraz jest praktycznie taki sam jak oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Starałam się choć trochę go odwzorować :)

      Usuń
  2. Gdybym nie wiedziała, że to Twoja praca to pewnie bym pomyślała, że to oryginał. Pięknie i profesjonalnie odtworzyłaś obraz.
    Wyrazy podziwu :)
    Pozdrowienia serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, na razie jestem totalną amatorką :) To mój drugi obraz dopiero! A tu taka motywacja :)

      Usuń
  3. Ojej ! Jestem pod wrażeniem !!! Ja chyba nigdy nie malowałam tak... na poważnie. Obraz Twój jest piękny - nie ma co tu dużo gadać. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też nie wiedziałam, że potrafię... Chyba chodzi o to, by po prostu wziąć pędzle i spróbować :) Na razie to takie moje próby :) Jest mi bardzo miło czytając te pochwały!

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyszło. Leonidov idealnie "gra" kolorami na swoich obrazach. Głównie są to neonowe kolory, co w odpowiednim ich połączeniu wychodzi mega. A co by wyszło gdyby spróbować wydziergać takie coś? Haha mam już pomysł na tytuł. Neonowe krzyżyki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominik, tyyyle kolorów :) A tu Cię zaskoczę, że są hafciarki, które wyszywają obrazy Afremova i jest to mega dużo pracy! Nie wiem czy bym się podjęła tego, teraz chyba wolę sobie namalować :) Jest szybciej :D p.s. Co to za Leonidov Ci wyszedł? Nie znam :D

      Usuń
    2. A tam,to taki daleki kuzyn Leonida :D
      Są takie hafciarki? Możesz coś podesłać? Chętnie zobaczę jakieś prace:)

      Usuń
  5. Jest i kolejny piękny obraz!!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń