poniedziałek, 28 września 2020

Wielkanoc przez cały rok - odsłona 6

 Hejka! Właśnie zorientowałam się, że jesteśmy na półmetku zabawy całorocznej u Gosi. To ten czas tak szybko płynie? Ano, chyba to zależy jakie kto ma poczucie czasu... A może to ten świat cały teraz tak pędzi? Dzisiaj znowu pokazuję kartki wielkanocne. Wszystko dzięki Lidzi, która przysłała mi mnóstwo rzeczy do robienia kartek :) Zrobiłam ich już kilka i tak po troszku pokazuję. Może następnym razem uda mi się skończyć moją inną pracę i w końcu pokaże coś hafciarskiego. 




Dzięki tej zabawie będę miała mnóstwo kartek do wysyłania na święta :) Same plusy! Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i komentarze. Miłego początku tygodnia! Asia






8 komentarzy:

  1. obie śliczne, też bym chciała żeby mi tak karteczki szły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo efektowne, też mogłaby tak trafić do mojej skrzynki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki, zachowałaś w nich tę magię świąt Wielkiej Nocy ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu piękne Twoje karteczki. Same plus raz satysfakcja że zrobiłaś sama, dwa fajny sposób na zajęcie czasu i trzy będziesz mieć duży zapasik swoich karteczek.
    Świetnie że Lidzia podzieliła się z Tobą zapasami.
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny. Zostaje u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki Asiu i przed świętami jak znalazł:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kartki mnie urzekają Joasiu! są bardzo delikatne i wysmakowane, otrzymać taką karteczkę to największa przyjemnosć. Pozdrawiam i zabieram kartki do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super karteczki, pięknie to wszystko wykorzystujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajoooowe te kartki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń