czwartek, 30 września 2021

Choinka 2021 #9 śpiewający anioł

 Kochani!

Powstała u mnie pierwsza kartka bożonarodzeniowa! Jednak w świecie rękodzieła o takich rzeczach trzeba myśleć już kilka miesięcy wcześniej :) Kartka ze śpiewającym aniołkiem jest oczywiście inspiracją do zabawy u Kasi! Ale przede wszystkim zrobiłam ją z myślą o pewnej osobie, którą bardzo podziwiam w świecie rękodzieła właśnie i kiedy zobaczyłam wzór na tego anioła to wiedziałam, że to musi być dla niej :) 




Dobrego dnia i wielu inspiracji świątecznych już teraz Wam życzę! 



4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wydziergane :D Przypomina mi to trochę grafiki ze starych gier na pegasus lub PlayStation. Takie troszkę jakby pixelki.

    Bardzo ładne i oby więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna oprawa scrapowa dla aniołka. Brawo

    OdpowiedzUsuń