sobota, 19 grudnia 2020

Bombki kartonowe

 W tym roku robiłam bombki z medalionów z użyciem kartonów Asket. To są takie mniej czasochłonne bombki. Wystarczą medaliony, grafiki na kartonie, klej, brokat, konturówki, wstążki i gotowe :) 




A jedną bombkę zrobiłam taką otwartą i trochę przestrzenną. 






Jak widzicie są proste do zrobienia, dla każdego, a bardzo ładnie mienią się na choince. Póki co każdą zrobiłam inną, chciałam zobaczyć jak to będzie wyglądać. Teraz pozostaje mi dorobić komplety. Na razie ubrałam malutką choinkę, cały czas myślę co zrobić, czy ubierać dużą żywą jak co roku? Nie wiem jak to będzie przy 13 miesięcznym dziecku, które jest wszędzie i wszystko ma ochotę zjadać :) Jeszcze mam kilka dni namysłu :)  Dziękuję, że mnie odwiedzacie! Buziaki!









2 komentarze:

  1. Masz piękną choinkę i przy takiej bym w tym roku pozostała. Inaczej z oka dzieciaka nie spuścicie. Zresztą te Święta i tak będą inne , więc nich i choinka będzie inna, ale za to jaka ładna.
    Gratuluje medalionów, wyszły extra. Ja mam problem z docięciem tych kółek żeby mi do bombki pasowały !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki😍 Choinka bardzo gustowna:)

    OdpowiedzUsuń