środa, 27 stycznia 2021

Wielkanoc przez cały rok - Haftowane jajo z tulipanami

 Hejka! Dziś pokażę Wam kolejną pracę na zabawę Wielkanocną u Małgosi. Nareszcie poczułam, że Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami! Tym razem zrobiłam jajo, które będzie dekoracją stołu :) Pierwszy raz oklejałam jajo kanwą, na dodatek są to tylko dwa przyklejone elementy ( a nie 4 jak zazwyczaj widziałam). To przyklejanie to wcale łatwe nie jest! Jednak jajo bardzo mi się podoba :) 







I banerek do zabawy: 






8 komentarzy:

  1. Śliczne jest i perfekcyjnie wykonane, aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Wyszło, tez kiedyś te tulipanki wyszywałam . Ja zazwyczaj robię na większych jajach które dzielę na 4 części. Dwie są haftowane a dwie to materiał. Twoje też mi sie bardzo podoba!! Naciągnięte idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O właśnie tak mi się wydaje, że z 4 części jednak lepiej zrobić jajko lub bombkę :) Będę pamiętać na przyszłość :)

      Usuń
  3. idealny, piękny hafcik. Jajeczko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne Ci to jajo Asiu wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo wyszło Ci naprawdę idealnie !
    Pięknie je wykończyłaś a ten tulipankowy hafcik wygląda
    na nim zachwycająco :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie jak to jest zrobione. Pod materiałem jest jakaś forma?

    OdpowiedzUsuń